MARKETINGOVÁ STRATÉGIA NA MIERU
Marketing pre B2C
a B2B značky
Pri marketingovom audite podrobne analyzujeme rôzne aspekty vrátane trhovej analýzy, profilovania zákazníkov, hodnotenia marketingových aktivít, preskúmania značky a jej imidžu, a zhodnotenia marketingových systémov a procesov. Marketingová stratégia potom jasne definuje ciele, cieľové skupiny, spôsob pozicionovania, výber vhodných marketingových nástrojov a kanálov a určuje aj metriky na meranie výkonnosti (KPI).
ČO PRE VÁS NAPRÍKLAD PRIPRAVÍME
- Marketingový audit je dôkladný pohľad na vašu marketingovú stratégiu, ktorý transparentne odhaľuje skutočné slabé miesta a oblasti na zlepšenie.
- Dynamickú marketingovú stratégiu, ktorá nielenže podporí predaj vašich produktov a služieb, ale tiež zvýrazní vašu značku a zlepší jej viditeľnosť.
- Konzultácie na dennej báze vrátane reportov po uplynutí časovej schémy a vyhodnotenie výsledkov kampane.
UKÁŽKA NAŠEJ PRÁCE